Jak nakupovat


Objednat si u nás zboží je jednoduché.

 

1. Registrace nového uživatele
Na úvodní stránce klikněte na "Registrace", vyplňte přihlašovací a kontaktní údaje a po kliknutí na tlačítko „Registrovat uživatele“ bude vytvořen Váš účet. Po vytvoření nového účtu jste již v systému přihlášen(á) a můžete nakupovat. Při dalších nákupech v on-line obchodu CornerShop.cz se hlašte Vaším jménem a heslem, které jste zadali při vytváření Vašeho účtu. Zaregistrovat se můžete také až v závěru nákupu po přechodu do pokladny.
 

2. Výběr zboží
Pro výběr zboží můžete procházet katalogem v levé části okna podle typu zboží nebo oblíbené značky, případně využít hledání vlevo nahoře. Kliknutím na vybranou položku zobrazíte detailní informace včetně základních rozměrů a větší obrázek. Pokud je zboží k dispozici ve více velikostech, vyberte si tu správnou a rozměry se upraví podle ní. Pokud potřebujete podrobnější rozměry, nebojte se zeptat

3. Přesné rozměry
Po letech zkušeností z kamenného obchodu víme, jak je důležité aby oblečení správně padlo, proto každý kus měříme. V popisu najdete základní rozměry změřené s přesností +/- 1 cm, které stačí porovnat s oblíbeným kusem oblečení z vlastního šatníku.
Bundy, košile, mikiny, svetry, šaty a trika měříme rozložené na stole takto: šířku pod rukávy, délku zadního dílu od boku krčního lemu ke spodnímu lemu, délku rukávu od ramenního švu, u raglánového střihu, který ramenní šev nemá, měříme od krčního lemu, límce nebo lemu kapuci.
Kalhoty, kraťasy a sukně měříme rozložené na stole takto: obvod v pase (2x šířka) na horním lemu, obvod boků (2x šířka) asi v polovině délky poklopce, délku od horního lemu pasu po spodek nohavic.
Boty neměříme – jako základní číslování uvádíme US velikosti, protože je nejpřesnější a doplňujeme všechny další čísla poskytnutá výrobci – UK, EU, cm. Nejlepším vodítkem je podívat se na velikost svých stávajících skate bot (většinou na spodní straně jazyku) nebo na jiné boty kde je použito US číslování.
Pantofle a žabky - jako základní číslování uvádíme US velikosti a doplňujeme všechny další čísla poskytnutá výrobci – UK, EU, cm. Pokud je výrobce neuvádí, měříme délku podrážky.
Ostatní zboží – měříme podle možností.
Pokud by uvedené míry nestačily, kontaktujte nás a my zboží doměříme podle Vašeho přání.

 

4. Nákup - vložení do košíku
Kliknutím na tlačítko „ Přidat do košíku“ v detailu zboží vložíte vybranou položku do objednávky a můžete buď vybírat další zboží nebo postoupit k pokladně.
 

 5. Vaše údaje
Kliknutím na tlačítko „nákupní košík“ otevřete přehled zboží v košíku, které zkontrolujte, můžete změnit počet kusů, nebo křížkem na konci řádku zboží z košíku odebrat. Když je obsah košíku podle Vašich představ, pokračujte dále na fakturační údaje, kde vyplníte adresu, na kterou si přejete zboží zaslat a kontaktní telefon a e-mail pro potvrzení objednávky.
 

 6. Volba dopravy
Zvolte způsob platby, a dopravy který Vám vyhovuje. Osobní odběr je možný v prodejně Top Sport v České Lípě během otevírací doby .Balík České pošty stojí při platbě převodem na účet 59,- a při platbě dobírkou při převzetí 99,- Kč. Při objednávce nad 2000,- Kč je poštovné a balné zdarma. Zboží posíláme také na Slovensko - dobírka je za 199,- Kč (menší zásilky jako triko, peněženka, pásek, sluneční brýle, jsou za 149,- Kč), při objednávce nad 3000,- je poštovné a balné zdarma - systém zobrazí poštovné do ČR, cenu upřesníme potvrzovacím e-mailem.

Dobírka - platíte při převzetí zásilky.
Platba převodem - emailem Vám zašleme fakturu a po jejím uhrazení (připsání peněz na náš účet) Vám odešleme zboží.
 

 

7. Dokončení objednávky
Kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“ objednání zboží dokončíte. Na zadanou e-mailovou adresu dostanete automaticky generované potvrzení objednávky a v momentě, kdy zásilku odesíláme také zprávu o odeslání. Pozor! Kontrolujte nejen doručenou poštu, ale i přihrádku Nevyžádaná pošta (Spam, Junk), kam často naše potvrzovací maily padají (zvláště Seznam.cz, Email.cz, Post.cz apod. - mají čím dál přísnější Antispamový filtr). Pokud chcete dostávat naše potvrzovací maily, zadejte si prosím náš e-mail cornershop@email.cz do adresáře.

 

 

8. Expedice objednávky
Objednávky expedujeme nejpozději následující pracovní den po objednání, v případě platby převodem po připsání peněz na účet, termín dodání je do týdne, obvykle 2 – 5 dnů po objednání.

 

9. Převzetí zboží
Při přebírání zásilky vždy pečlivě zkontrolujte neporušenost a stav obalu, nenechte se od řidiče dotlačit k rychlému převzetí „protože už má hrozné zpoždění“. Zloději jsou vynalézaví a pokud zásilku převezmete bez výhrad, na dodatečnou reklamaci už je pozdě. Pokud máte pochybnost o kompletnosti a stavu zásilky, překontrolujte vše s řidičem na místě, nebo nechte zapsat škodu do předacího listu ( viz čl.8 Reklamačního řádu).

 

10. Právo na vrácení zboží
Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí kompletní zboží, nejlépe bez známek užívání nebo opotřebování, nejlépe v původním obalu a s písemným vyjádřením vč. způsobu vrácení peněz, poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání) na naši kontaktní adresu Top Sport/Cornershop, Barvířská 737, 470 01 Česká Lípa. Po obdržení vráceného zboží prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem (převodem na účet, složenkou) do 30 dnů od data doručení. Vrácená částka se bude rovnat  ceně zásilky tj. kupní ceně zboží a poštovného a balného, pokud bylo účtováno. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy:
a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
b) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
c) na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
d) na dodávku novin, periodik a časopisů.

 

Reklamační řád


1. Všeobecná ustanovení
Tento reklamační řád upravuje práva a povinnosti mezi prodávající společností Top Sport CL s.r.o., se sídlem Příčná 1874, Česká Lípa, PSČ: 470 01, IČ: 27301702, dále jen „prodávající“, na straně jedné a kupujícími na straně druhé. Tento reklamační řád upravuje rozdílně práva a povinnosti pro kupující, kteří vystupují ve vztazích s prodávajícím jako kupující spotřebitelé (dále jen „kupující spotřebitel“), kdy kupující spotřebitel je vymezen § 52 odst.3 z.č. 40/1964 Sb. a rozdílně pro osoby fyzické či právnické podnikající podle živnostenského zákona či jiného zvláštního zákona či státní instituce a organizace (dále jen „ kupující podnikatel“), kteří ve vztazích s prodávajícím jednají v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, kdy rozdílná práva a povinnosti obou kupujících jsou upravena a odlišena níže jako práva a povinnosti „kupujícího spotřebitele“ a práva a povinnosti „kupujícího podnikatele“. Pokud tyto podmínky reklamačního řádu upravují některá práva společně a shodně pro kupujícího spotřebitele i kupujícího podnikatele jsou kupující podnikatel i kupující spotřebitel shodně označováni jako „kupující“.
Při řešení reklamace kupujícího spotřebitele se postupuje podle z.č. 40/1964 Sb. a z.č. 634/1992 Sb. a souvisejícími právními předpisy.
Při řešení reklamace kupujícího podnikatele se reklamace řeší dle z.č. 513/1991 Sb. a souvisejících právních předpisů.

Záruka se vztahuje na zboží, jež bylo zakoupeno u společnosti Top Sport CL s.r.o. prostřednictvím on-line obchodu Cornershop.cz a jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Ke každému zboží zakoupenému u společnosti Top Sport CL s.r.o. je přiložena faktura, jejíž kopii doporučujeme pro urychlení a zjednodušení reklamačního řízení předložit. Pokud není zboží osobně odebráno v prodejně, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá kupující od dopravce.

2. Rozpor s kupní smlouvou a dodání poškozeného zboží
Kupující spotřebitel
Pokud kupující spotřebitel zjistí poškození dodaného zboží, jakýkoliv rozdíl mezi záručním a dodacím listem, daňovým dokladem nebo fakturou a skutečně dodaným zbožím (v druhu, množství), nebo neobdržel se zásilkou správně vyplněný dodací list nebo fakturu, důrazně doporučujeme ihned (nelépe do 24 hodin) prokazatelným způsobem kontaktovat prodávajícího k odstranění těchto vad. Nároky kupujícího spotřebitele řeší § 616 o.z.
V případě kupujícího spotřebitele se rozpor s kupní smlouvou, který se objevil do 6 měsíců ode dne převzetí zboží, považuje za rozpor existující již při jejím přijetí, ledaže kupující o rozporu prokazatelně věděl v okamžiku přijetí zboží a toto zboží i přes toto přijal bez výhrad. V takovém případě má kupující spotřebitel právo volby řešit odstranitelnou vadu záruční opravou či výměnou věci za bezvadnou. Není-li takový postup možný, má kupující spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.

Kupující podnikatel
Kupující podnikatel je povinen prohlédnout zboží co nejdříve po převzetí zboží, nejpozději však do 24 hodin od převzetí s výjimkou případů, kdy zboží bylo předvedeno na prodejně. Pokud kupující podnikatel zjistí poškození zboží, jakýkoliv rozdíl mezi záručním a dodacím listem, daňovým dokladem nebo fakturou a skutečně dodaným zbožím (v druhu, množství), nebo neobdržel se zásilkou správně vyplněný dodací list, je povinen ihned (nejpozději do 24 hodin) prokazatelným způsobem tuto skutečnost oznámit prodávajícímu. Pokud tak neučiní, nebude na jeho pozdější reklamaci brán zřetel.


3. Podmínky záruky
Délka záruky v měsících je uvedena na záručním a dodacím listu nebo na faktuře. Není-li na faktuře nebo na dodacím listu v souladu se zákonem vyznačena u položky zboží záruční doba v jiné délce, poskytuje společnost na zboží záruku 24 měsíců. Záruční doba počíná běžet dnem převzetí zboží. Záruční doba se ve smyslu § 19(3) Zákona na ochranu spotřebitele prodlužuje pouze o dobu, po dobu od převzetí zboží do záruční opravy až do doby, kdy byl kupující povinen si zboží převzít. Tedy ne do chvíle, než si spotřebitel vyzvedne věc, ale do chvíle, kdy byla věc opravena a spotřebitel si ji mohl vyzvednout.

V případě výměny zboží počíná běžet nová záruční doba okamžikem převzetí nového zboží.

V případě, že dodavatel prodávajícího respektive výrobce zboží poskytuje na některé z nabízeného zboží záruku kratší než 24 měsíců, poskytuje prodávající kupujícímu podnikateli pouze záruku v tomto rozsahu, kdy konkrétní délka záruky je vždy uvedena u nabízeného zboží a je uvedena taktéž i v záručním listu, který je dodáván s tímto zbožím.

4. Neuplatnitelnost záruky
Záruku nelze uplatnit zcela nebo zčásti v následujících případech:
vypršením záruční lhůty
mechanického poškození, neodborné montáže, neodborného zacházení či obsluhy, zanedbání běžné péče
používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry prostředí, pro které jsou určeny, nebo jiným parametrům stanoveným výrobcem
zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci

5. Životnost zboží
Na veškeré spotřební zboží poskytujeme záruku 24 měsíců. Na vady zboží vzniklé v důsledku opotřebení se nevztahuje záruka.
Životnost výrobku vymezuje dobu, po kterou je garantována bezchybnost výrobku a jeho funkčnost. Po uvedené době životnosti může dojít k takovému opotřebení výrobku, které znemožní jeho další používání. Není to ale důvod k reklamaci zboží.
Z občanského zákoníku tedy vyplývá, že záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nebo na vadu, která prokazatelně vznikne před ukončením obvyklé životnosti výrobku, která je při běžném užívání zaručena.

6. Postup při uplatnění a vyřizování reklamace – kupující spotřebitel
Kupující spotřebitel doručí na vlastní náklady a riziko reklamované zboží na adresu provozovny prodávajícího Top Sport/Cornershop, Barvířská 737, 470 01 Česká Lípa. Prodávající doporučuje zboží k reklamaci dodat včetně dokladů a ostatního příslušenství pokud možno v původním nebo náhradním obalu. Se zbožím doporučuje prodávající předložit záruční list a dodací list nebo fakturu, případně také originální záruční list výrobce k urychlení reklamačního řízení a průvodní dopis s popisem vady a všech důležitých okolností jejího vzniku a požadovaným způsobem řešení. Pracovník reklamačního oddělení posoudí reklamovanou vadu a rozhodne o důvodnosti reklamace, pokud je to možné, ihned. O uplatnění reklamace sepíše pracovník reklamační protokol, ve kterém uvede popis reklamované vady, způsob a termín vyřízení reklamace. V případě, že posoudí reklamaci jako nedůvodnou, uvede tuto skutečnost v reklamačním protokolu (zamítnutá reklamace).
V případě, že při posouzení reklamované vady zjistí prodávající, že reklamace není důvodná, sdělí tuto skutečnost kupujícímu bez zbytečného odkladu, vždy však nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace. Třicetidenní lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem následujícím po uplatnění reklamace kupujícím. Lhůta určená podle dní počíná dnem, který následuje po události, jež je rozhodující pro její počátek. Připadne-li poslední den lhůty na sobotu, neděli nebo svátek, je posledním dnem lhůty nejblíže následující pracovní den.

Vady odstranitelné
Jde-li o vadu odstranitelnou, má kupující spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Není-li to v případě vady u reklamovaného zboží, která je jinak odstranitelná, vzhledem k její povaze neúměrné, má kupující spotřebitel právo na výměnu zboží či týká-li se taková vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není – li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu nebo může od smlouvy odstoupit.

Výměna věci
Reklamace vad zboží, které je ve lhůtě pro vyřízení reklamace skladem, se provádí výměnou zboží. Po dohodě se spotřebitelem je možná (za předpokladu, že reklamované zboží určitého výrobce se již nevyrábí nebo je dlouhodobě nedostupné) i výměna za zboží jiného výrobce než reklamované zboží, které má identické nebo lepší parametry než reklamované zboží a plní stejnou funkci se stejnými či lepšími parametry.
V případě, že není možné vadu bezplatně odstranit nebo zboží vyměnit, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo smlouvy odstoupit.
Právo na výměnu zboží má kupující též v případě, že se jedná o vady odstranitelné, ale pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vyskytujících se vad nemůže kupující zboží řádně užívat. Větším výskytem vady je myšleno 3. oprávněná a uznaná reklamce stejného druhu, nebo čtvrtá oprávněná a uznaná reklamce různého druhu, nebo oprávněná a uznaná reklamce 3 podstatných vad na věci zároveň.
Kupující spotřebitel má, v případě výskytu většího množství odstranitelných vad, právo na odstoupení od smlouvy nebo výměnu věci. Výběr záleží na spotřebiteli.

Vady neodstranitelné
Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání užívání zboží jako zboží bez vady, má kupující právo na výměnu zboží za nové nebo může od smlouvy odstoupit. Jde-li o vadu neodstranitelnou, která však nebrání užívání zboží a kupující nepožaduje jeho výměnu, má právo na přiměřenou slevu z ceny zboží.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena do 30 kalendářních dnů, pokud nebude s kupujícím spotřebitelem dohodnuta lhůta delší. Po vyřízení reklamace dostane kupující jedno vyhotovení reklamačního protokolu, ve kterém bude uvedeno, jakým způsobem byla reklamace vyřízena. Další případné reklamace vyměněného zboží bude kupující spotřebitel uplatňovat na základě tohoto reklamačního protokolu, který nahrazuje záruční a dodací list.
Kupující spotřebitel má v případě výskytu neodstranitelné vady, která brání užívání zboží jako zboží bez vady, právo na odstoupení od smlouvy nebo výměnu věci, podle svého výběru.

7. Postup při uplatnění a vyřizování reklamace – kupující podnikatel
Kupující podnikatel je povinen prokazatelným způsobem oznámit vadu zboží bez zbytečného odkladu poté co ji zjistil, nejpozději však do 3 dnů od jejího zjištění.
Kupující podnikatel doručí na vlastní náklady a riziko reklamované zboží na adresu provozovny prodávajícího Top Sport/Cornershop, Barvířská 737, 470 01 Česká Lípa. Prodávající doporučuje zboží k reklamaci dodat včetně dokladů a ostatního příslušenství pokud možno v původním nebo náhradním obalu. Se zbožím doporučuje prodávající předložit záruční list a dodací list nebo fakturu, případně také originální záruční list výrobce k urychlení reklamačního řízení a průvodní dopis s popisem vady a všech důležitých okolností jejího vzniku a požadovaným způsobem řešení.
Pracovník reklamačního oddělení posoudí reklamovanou vadu a rozhodne o důvodnosti reklamace a zda se jedná o podstatné porušení smlouvy či nepodstatné, pokud je to možné ihned. O uplatnění reklamace sepíše pracovník reklamační protokol, ve kterém uvede popis reklamované vady, způsob a termín vyřízení reklamace. V případě, že posoudí reklamaci jako nedůvodnou, uvede tuto skutečnost v reklamačním protokolu (neuznaná záruka).
V případě, že při posouzení reklamované vady zjistí prodávající, že reklamace není důvodná, sdělí tuto skutečnost kupujícímu podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží.
Podstatné porušení smlouvy
Pokud má zboží vady neodstranitelné nebo větší množství vad, které brání jeho řádnému užívání, jedná se porušení smlouvy podstatným způsobem.
V takovém případě může kupující:
požadovat výměnu zboží, dodání chybějícího zboží, dožadovat se odstranění právních vad
požadovat odstranění vad opravou zboží, jestliže jsou vady opravitelné
požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny
Práva kupujícího zaručená obchodním zákoníkem nejsou tímto ujednáním dotčena.
Volbu mezi shora uvedenými nároky má kupující podnikatel pouze pokud ji provede ve svém oznámení vad při uplatnění reklamace nebo do 24 hodin po tomto oznámení. Takto provedenou volbu nemůže kupující podnikatel bez souhlasu prodávajícího měnit. Jestliže kupující podnikatel neprovede svoji volbu včas, tj. ve lhůtě shora uvedené, má nároky z vad zboží jako při nepodstatném porušení smlouvy.
Nepodstatné porušení smlouvy
Vady zboží odstranitelné, právní vady zboží, větší množství vad, které nebrání řádnému užívání zboží, opakující se vady nebo další vady (vady v množství, barvě, chybějící doklady, atd.) jsou považovány za nepodstatné porušení smlouvy.
V tomto případě může kupující podnikatel požadovat odstranění vad nebo slevu z kupní ceny.
O tom, zda bude vada odstraněna opravou zboží nebo jeho výměnou rozhoduje prodávající!
Přiměřená lhůta pro odstranění vad opravou činí 30 kalendářních dnů, v odůvodněných případech může být přiměřená lhůta stanovena odlišně, kdy prodávající stanoví lhůtu, ve které vady zboží odstraní. Jestliže kupující podnikatel bez zbytečného odkladu po oznámení lhůty nesdělí prodávajícímu svůj nesouhlas, má se za to, že ji stanovil sám. Neodstraní-li prodávající vady ve lhůtě stanovené dle předchozího odstavce, může kupující podnikatel požadovat slevu z kupní ceny nebo od smlouvy odstoupit. Odstoupit od smlouvy může kupující pouze v případě, že na svůj úmysl upozorní prodávajícího při stanovení lhůty pro odstranění vady nebo v přiměřené lhůtě před odstoupením od smlouvy. Takto provedenou volbu nemůže kupující podnikatel bez souhlasu prodávajícího měnit. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím včetně přiložených záručních listů a návodů.

Kupující podnikatel nemůže odstoupit od smlouvy, jestliže vady včas neoznámil prodávajícímu. K odstoupení od smlouvy nedojde, jestliže kupující podnikatel nemůže vrátit zboží ve stavu, v jakém je obdržel s výjimkou případů, kdy:
změnu stavu zboží nezpůsobil,
ke změně stavu zboží došlo v důsledku prohlídky řádně vykonané za účelem zjištění vad zboží.

Pokud došlo ke snížení hodnoty vráceného zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je kupující podnikatel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 441 odst. 4 obchodního zákoníku nahradit v penězích. V praxi se tak děje formou započtení hodnoty opotřebení či spotřebování zboží na vrácenou kupní cenu. Kupní cena je kupujícímu vyplacena v částce snížené o hodnotu opotřebení či spotřebování zboží. Hodnotu opotřebení či spotřebování určuje prodávající v závislosti na výši opotřebování či spotřebování vráceného zboží.
Pokud bylo zboží kupujícímu zasíláno prostřednictvím přepravce, nemá kupující podnikatel právo na náhradu nákladů na přepravu.

8. Reklamace zboží poškozeného přepravou
Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zboží od přepravce, které je zjevně poškozeno, nebo je zjevně poškozen značným způsobem přepravní obal, který vyvolává důvodnou domněnku, že zboží uvnitř je poškozeno (platí i pro případy, kdy je na kartonu vidět, že byl vystaven působení počasí nebo vody). Proto prosím věnujte kontrole stavu zásilky zvýšenou pozornost, konkrétně povrchu kartonu, ochranné pásce a jakýmkoliv, i třeba drobným porušením a trhlinám. Zvlášť pokud bude karton protržený nebo budou zdeformované rohy, je to signál, že zboží nebude zřejmě v pořádku. Kupující je povinen v případě zjevného vnějšího poškození zásilky sepsat s doručovatelem zápis o škodě, jinak nemusí být na pozdější reklamaci brán zřetel. Pracovník pošty nebo kurýrní služby je povinen s kupujícím sepsat protokol o poškození zásilky. Na jeho základě potom, v případě poškození obsahu balíku pošta nebo kurýrní služba vyřídí reklamaci.V případě, že kupující po otevření balíku zjistí fyzické poškození zboží, které může být poškozeno působením dopravy, je třeba tuto skutečnost oznámit bez zbytečného odkladu (kupující podnikatel nejpozději do 24h, kupujícímu spotřebiteli je doporučeno totéž) prodávajícímu, který bude kupujícího informovat o dalším postupu. Při dodání poškozeného zboží má kupující nárok na dodání nového zboží, neboť závazek trvá, nebo může odstoupit od smlouvy z důvodu, že nemá již oprávněný zájem na pozdějším dodání zboží, kdy toto je povinen sdělit prodávajícímu současně s oznámením o dodání poškozeného zboží.
9. Účtování skladného
Pokud si kupující nevyzvedne vyřízenou reklamaci do 30 dnů od obdržení oznámení o ukončení opravy, bude mu účtováno skladné ve výši 15,- Kč za každý započatý den od ukončení reklamace po její převzetí kupujícím. O ukončení opravy bude kupující vždy informován oznámením zaslaným některým z komunikačních prostředků. Pokud si kupující však zboží nevyzvedne do doby, kdy výše skladného převýší cenu reklamovaného zboží, bude toto zboží použito na úhradu skladného.

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dnem 2.1. 2011.

 


Corner board shop

   

Email

cornershop@email.cz
Tel.: 608 325 900
Mobil:

605 334 959

Skype: topsportcl

Doporučte nás

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?

Novinky

Nové zboží Thrasher!
Na poslední chvíli nám dorazila čerstvá várka oblečení a doplňků Thrasher a skate dílů.
Etnies skladem!
Na skladě máme kompletní podzimní kolekci skvělých bot i oblečení a doplňků Etnies.
Čerstvé dřevo i železo!
Právě jsme naskladnili desky, kolečka, trucky, ložiska, nářadí, šroubky atd, atd.

Akční nabídka

Mikina Etnies Classic Crew black
Kód: 52239303
Velikost: M
1400 Kč
1100 Kč
Kulich Horsefeathers Who candy
Kód: 10947130
490 Kč
349 Kč